Followers

Wednesday, July 25, 2012

Apa Cerita Kavita Kaur Sidhu Terbaru ??





Bukan nak bergossip beb...terjumpak artikel ni wa copy jer...kah kah kah
Komen banyak banyak nanti bro Tukar Tiub nak'Cuak ' pulak...kah kah kah 


Kavita takut nak kawen ?

PETALING JAYA: Pelakon Kavita Sidhu mengakui terlalu banyak kes penceraian yang berlaku pada masyarakat sekarang membuatkan dia takut untuk mendirikan rumah tangga.
Kavita, 41, berkata, sukar mencari pasangan yang sesuai juga antara sebab dia belum berkahwin, namun bergelar isteri juga bukanlah satu perkara yang diimpikannya ketika ini.

"Bukan senang untuk mencari lelaki yang sesuai sebagai pasangan hidup.
Saya lihat, banyak masalah rumah tangga yang timbul sehingga sesebuah pasangan itu membuat keputusan untuk bercerai.

"Dan antara masalah utama yang melanda pada pasangan itu adalah tidak berlaku jujur antara satu sama lain. Ia sedikit sebanyak membuatkan saya takut untuk melalui alam berumah tangga," katanya.

Bagaimanapun, tambah pelakon itu, buat masa ini dia lebih selesa hidup solo dan sekiranya sudah sampai jodoh, dia juga tidak keberatan untuk bergelar seorang isteri.

Kavita juga menganggap, kebanyakan wanita yang bekerjaya dan mempunyai kewangan yang stabil tidak akan memikirkan tentang perkahwinan.

"Apabila usia seseorang wanita semakin meningkat dan serasi dengan kehidupannya, kebanyakan mereka tidak akan berfikir untuk berkahwin.

"Begitu juga dengan saya yang selesa dengan kerjaya. Bagaimanapun, saya seorang yang konservatif. Andaikata saya berkahwin satu hari nanti, saya akan korbankan kerjaya dan fokus untuk membina keluarga," tuturnya.

Kavita bakal muncul dengan filem arahan Datin paduka Shuhaimi Baba iaitu Tanda Putera.
Filem yang diterbitkan Pesona Pictures Sdn Bhd dan Finas dengan kerjasama Multimedia Development Corporation (MDeC) itu turut dibarisi pelakon Rusdi Ramli, Zizan Nin, Faezah Elai, Linda Hashim, Norman Hakim dan Riezman Khuzaimi.